Terms and conditions
SIA "GURU BARS", registracijos Nr. 52403041491, adresas: Rezeknes nov., Ozolaines pag., Pleiksni, "Daina 241", LV -4601, toliau - internetinė parduotuvė - pateikia svetainėje esantį turinį ir teikia prekes / paslaugas laikydamasis toliau pateiktų Naudojimo sąlygų. .
1. Bendrosios nuostatos
Jei vartotojas perka prekes / paslaugas per svetainę, toks abipusis susitarimas laikomas nuotoline sutartimi ir jam taikomos Latvijos Respublikos teisės normos, reglamentuojančios nuotolinę sutartį, įskaitant, bet neapsiribojant, Lietuvos Respublikos įstatymą. Latvija nuostatai Ministrų Respublikos "nuostatų dėl nuotolinės prekybos sutarčių" kabineto, ir tt
2. Pirkimas
Internetinėje parduotuvėje parduodamų produktų kainos ir specifikacijos nurodytos šalia prekių.
Norėdami pateikti užsakymą, pridėkite norimus produktus į pirkinių krepšelį. Užpildykite visus reikiamus laukus ir pasirinkite tinkamiausią pristatymo būdą. Tada ekrane rodoma bendra užsakymo kaina su pristatymu. Norėdami užbaigti užsakymą, sumokėkite už pirkinį.
Po užsakymo pateikimo klientui bus atsiųstas el. Laiškas su užsakymo patvirtinimu ir el. Sąskaita PDF formatu.
Internetinė parduotuvė nesiunčia Pirkėjui fizinių popierinių sąskaitų.
3. Mokėjimo sąlygos
Mokėjimo valiuta svetainėje yra euras. Už pirkinį galima sumokėti pasirinkus šiuos mokėjimo platformos „Klix“, AS „Citadele Banka“ pateiktus mokėjimo būdus:
- Latvijos internetinės bankininkystės mokėjimai: „Swedbank“, SEB, „Citadele“ ir „Luminor“.
- Estijos internetinės bankininkystės mokėjimai: „Swedbank“, SEB, „Luminor“, LHV.
- Lietuvos internetinės bankininkystės mokėjimai: „Swedbank“, SEB ir „Luminor“.
- „Visa“ / „Mastercard“ kortelių mokėjimai.
Mokėjimams atlikti reikalingi asmens duomenys perduodami licencijuotai mokėjimo įstaigai AS „Citadele Banka“.
Sutartis įsigalioja sėkmingai sumokėjus į internetinės parduotuvės banko sąskaitą. Jei dėl kokių nors priežasčių neįmanoma įvykdyti užsakymo, Pirkėjas apie tai bus informuotas ir sumokėta suma bus grąžinta kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo gavimo. Pinigai grąžinami į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą pavedimu.
4. Pristatymo sąlygos
Prekės pristatomos į šias šalis: Latviją, Lietuvą, Estiją. Įsigytos prekės pristatomos naudojant: „Omniva“ ar DPD siuntų automatus, „Venipak“ kurjerį arba Pirkėjas gali jas gauti internetinės parduotuvės sandėlyje. Visus mokesčius ir mokesčius, mokėtinus už siuntos gavimą pristatymo vietoje, apmoka Pirkėjas. Pristatymo išlaidos nurodomos prieš patvirtinant užsakymą. Įsigytos prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per 1-4 darbo dienas.
5. Teisė atsisakyti sutarties
Pirkėjas turi teisę atsisakyti Prekės per 14 kalendorinių dienų nuo Prekės gavimo. Atsisakymo teisė netaikoma, jei Pirkėjas yra juridinis asmuo.
Tam, kad pasinaudotų 14 dienų teise atsisakyti sutarties, prekės gali būti naudojamos tik joms skirtiems tikslams, vartotojas yra atsakingas už prekių kokybės ir saugumo išlaikymą pasinaudojant teise atsisakyti sutarties. Jei prekės buvo netinkamai naudojamos ar sugadintos, apleistos prekės naudojimo metu arba nesilaikoma instrukcijų, jei pametama originali prekių pakuotė arba jei jos pakuotė yra labai pažeista, internetinė parduotuvė turi teisę sumažinti grąžinamąją išmoką pagal prekių vertės.
Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo, išsiųsti jas Pardavėjui. Prekes galima grąžinti nurodytu adresu: Ryga, Bukultu gatvė 5c, Dambis, 20 korpusas, LV1005. Gavusi grąžinamas prekes, internetinė parduotuvė nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 dienų, grąžina visas iš Pirkėjo gautas įmokas pagal Distancijos sutartį. Pinigai grąžinami į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą pavedimu.
Pardavėjas turi teisę sulaikyti mokėjimą, kol iš Pirkėjo negauna Prekių ar prekių grąžinimo patvirtinimo. Jei pirkėjas pasirinko kitokį pristatymo būdą nei pigiausias pristatymo būdas, siūlomas internetinėje parduotuvėje, internetinė parduotuvė neprivalo kompensuoti per didelių siuntimo išlaidų.
Internetinė parduotuvė neatsako už vėlavimą ar įsipareigojimų nevykdymą ar bet kokio kito pobūdžio nevykdymą dėl aplinkybių ir kliūčių, kurių internetinė parduotuvė negali pagrįstai kontroliuoti.
Internetinė parduotuvė pasilieka teisę atsisakyti parduoti prekes ir reikalauti iš Pirkėjo grąžinti prekes, jei dėl klaidos internetinėje parduotuvėje nurodyta kaina yra gerokai mažesnė už jos rinkos kainą.
6. Vartotojų teisės į neatitinkančias prekes
Internetinė parduotuvė yra atsakinga už tai, kad Pirkėjui parduotos prekės neatitinka sutarties sąlygų, arba defektai, atsiradę per 6 mėnesius nuo prekės pristatymo klientui dienos, arba Pirkėjas privalo nedelsdamas, per 2 mėnesius nuo jo aptikimo, informuoti Pardavėją apie prekių neatitikimą, t.y. pateikti skundą. Pirkėjas gali pateikti skundą susisiekęs su internetine parduotuve, rašydamas info@moop.lv
Internetinė parduotuvė neatsako už defektus, atsiradusius po prekių pristatymo Pirkėjui. Jei įsigytos prekės turi trūkumų, už kuriuos atsako Pardavėjas, Pirkėjas turi teisę reikalauti neatlygintinai pašalinti prekių trūkumus arba nemokamai pakeisti.
Jei prekės negalima pataisyti ar pakeisti, Pardavėjas grąžina Pirkėjui visus Atsiskaitymo sutartyje numatytus mokėjimus. Pardavėjas per 15 dienų pateikia raštišką atsakymą į vartotojo skundą.
7. Pirkėjo asmens duomenų tvarkymas
Internetinė parduotuvė tvarko tik tuos asmens duomenis, kuriuos pirkėjas įvedė užsakydamas prekes, pvz., Vardą, pavardę, el. Paštą, adresą ir kt.
Internetinė parduotuvė perduoda asmens duomenis transporto paslaugų teikėjui (-ams), kad užtikrintų prekių pristatymą.
Jei aiškiai sutikote gauti mūsų rinkodaros pranešimus, įskaitant naujienlaiškius, kartais galime su jumis susisiekti ir suteikti informacijos apie mūsų paslaugas bei naujausius pasiūlymus. Šiuo tikslu galime apdoroti el. Pašto adresą, kurį nurodėte registruodamiesi rinkodaros pranešimams. Pirkėjas turi galimybę atsisakyti rinkodaros pranešimų, pranešdamas apie tai mums rašydamas info@moop.lv
8. Ginčų sprendimo tvarka
Tais atvejais, nenumatytais šiose sąlygose, Pirkėjas ir Pardavėjas įsipareigoja laikytis Latvijos Respublikoje galiojančių įstatymų ir kitų teisės aktų.
Šalys visus ginčus tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sprendžia tarpusavio derybomis arba susirašinėjimu. Jei ginčas nebus išspręstas derybų ar susirašinėjimo forma, Šalys ginčą spręs Latvijos Respublikos teisme, laikydamosi Latvijos Respublikos norminių aktų. Ginčai tarp Pirkėjo (vartotojo) ir Pardavėjo gali būti perduoti Vartotojų teisių apsaugos centrui arba Latvijos Respublikos teismui.
Pirkėjas taip pat turi teisę kreiptis į Europos Sąjungos ginčų sprendimo įstaigas.